Målrettet markedsføring

Facebook annoncering

Facebook behøver med garanti ingen introduktion. Verdens største sociale medie er også det, vi danskere bruger flittigst.

Fire ud af fem voksne danskere er på Facebook. Man kan altså roligt konstatere, at danskernes tilstedeværelse på Facebook stadig er massiv – og faktisk større end nogensinde.

0%
Af alle virksomheder
er på Facebook
0%
Af alle voksne danskere
er på Facebook
0%
Målrettet reklame mod
din målgruppe

Stort potentiale, men også store krav

Samtidigt med at konkurrencen for annoncører er blevet større og annonceplatformen mere avanceret. Stiller det naturligvis større krav til annoncørerne – både i forhold til at differentiere sig fra mængden, og til at udnytte annonceplatformens mange muligheder bedst muligt.

Datadreven annoncering er effektivt

Som med avisannoncer kan man ikke garantere effekten af sine Facebook annoncer, men man kan måle på visninger, aktiviteter og konverteringer; man kan analysere disse data og løbende optimere sine kampagner, og dermed opnå den mest effektive markedsføring – meget bedre end med boost-knappen.

Detaljeret segmentering og målgruppevalg

Jeg elsker datadrevet markedsføring, og det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg har en særlig passion for Facebooks dynamiske annonceplatform. Jeg har hjulpet flere danske virksomheder med at markedsføre sig på verdens største sociale medie, og kan helt sikkert også hjælpe dig.

Et af de mange områder, hvor Facebook gør sig til en effektiv markedsføringskanal, er platformens detaljerede målgruppeinddeling. Den gør det muligt at skabe mange specifikke målgrupper baseret på nøjagtig demografi, geografi, interesser m.m. På den måde kan man udforme flere små annoncer, som er relevante for deres respektive målgrupper

Kontakt

Ønsker du et uforpligtende tilbud, eller at høre mere om hvad jeg kan gøre for dig?
– Udfyld kontaktformularen eller ring, så vender jeg tilbage inden for 24 timer.

Besked